بایگانی‌ها


img
چطور به کمال‌گرایی غلبه کنیم؟

✔️از تمایلات‌‌تون بیشتر آگاه بشین. کمی وقت بذارین و به الگوهای فکری‌تون در مورد کمال‌گرایی توجه کنین.کمال‌گرایی کدوم قسمت زندگیتون رو تحت الشعاع قرار داده؟ یادداشتش کنین. ✔️روی نکات مثبت تمرکز کنین. اینکه بخواین همه چیز بی‌نقص باشه به این معناست که تمایل دارین روی بخش های منفی کار یا خودتون متمرکز بشین. با این […]

img
هشت راه آسان برای آنکه خود را با دیگران مقایسه نکنید.

برای کسب موفقیت در زندگی همیشه صحبت از بایدهاست ، حال آنکه نبایدهایی در این مسیر هستند که با حذف کردن و کمرنگ کردن آنها مسیر هموارتری پیش رو خواهیم داشت. در این مقاله به سراغ آن دسته از مواردی خواهیم رفت که وقت و عمر ما را هدر می‌دهند و هیچ آورده‌ای به زندگیمان […]

img
تکنیک اردک پلاستیکی (Rubber Ducking Process)

آیا شما هم جز افرادی هستید که حداقل یک­بار در طول عمر خود، یک بن­بست در طول انجام یک فعالیت، حل یک پروژه و یا در روابط عاطفی خود تجربه کرده باشید؟ حتی گاهی اوقات ممکن است آن مشکل و یا بن­بستی که با آن مواجه میشویم آنقدر در نظر ما خود را بزرگ جلوه […]

img
هفت نوع استراحت که همه به آن نیاز دارند

تاحالا شده بعد از ۸ ساعت خواب کامل باز هم احساس خستگی مانند قبل از خواب را داششته باشید؟ بر اساس مطالب این چالش احتمالا به این خاطر است که شما هر ۷ نوع استراحتی که بدن و ذهن‌تان به آن‌ها نیاز دارد دریافت نکرده اید. کدام نوع از استراحت را در حال حاضر به آن نیاز دارید؟ به کدام نوع از استراحت بیش از همه واقف و کدام نوع را کمتر به آن آگاهی دارید؟

img
چطور زندگیمان را با ۴ تکنیک تغییر دهیم

برای رسیدن به اهدافمان شاید نتونیم یک شبه این کار رو انجام بدیم اما روش‌هایی هست که می‌شه مسیر زندگی را برای رسیدن به این اهداف تغییر داد.

img
منتظر انگیزه نمانید!

اگر همیشه سعی می‌کنید خود واقعی‌تان باشید و نظراتتان را در یک جمع مطرح می‌کنید، بر اساس ارزش زندگی‌تان نترسید، خودتان باشید و اینکار را با اعتماد به نفس انجام بدهید.

img
چطور در زندگی موفق باشیم؟

آدم های موفق هیچ وقت از جایی که هستند رضایت ندارند و همیشه میخوان بهتر باشند و تلاششون را در این مسیر میگذارند. هیچ وقت یک جا توقف نکنید. مدام در حال یادگیری باشید و مهارت هاتون را بهبود ببخشید.

img
نگران حرف مردم نباشید!

حقیقت این است که نظر مردم هیچ ربطی به ما و رفتار ما ندارد بلکه برگرفته از گذشته، قضاوت ها، انتظارات وعلاقه مندی‌های خود آن‌هاست.

img
از غر زدن دست بردارید

ترک عادت غر زدن یک روزه از بین نمی‌رود، آرام آرام با اصلاح رفتارها و تغییر دید خود می‌توانیم زندگی خود را شیرین‌تر کنیم.