چشم انداز ماهانه (Monthly Log)

بخش چشم انداز ماهانه یکی از صفحات کاربردی و اصلی متد بولت ژورنال است. این بخش همانطور که از اسمش پیداست، چشم انداز کلی از ماه پیش رو به شما ارائه خواهد داد.

product

بخش چشم انداز ماهانه یکی از صفحات کاربردی و اصلی متد بولت ژورنال است.

این بخش همانطور که از اسمش پیداست، چشم انداز کلی از ماه پیش رو به شما ارائه خواهد داد.

برای تکمیل این بخش ابتدا برچسب ماه موردنظر را در محل مشخص شده چسبانده و سپس شروع به تاریخ گذاری ماه نمایید و اگر به تاریخ میلادی یا قمری هم نیاز دارید در جدول ها لحاظ کنید.

حال تمامی وقایعی که در بخش چشم انداز سالانه در جدول مربوط به این ماه یادداشت کرده بودید را در این بخش و در تاریخ و روز آن وارد کنید.

به طور مثال اگر تولد خواهر شما ۱۵ دی ماه است و در چشم انداز سالانه در ماه دی این مورد را یادداشت کرده‌اید، حال در بخش چشم انداز ماه دی، این مناسبت را به ۱۵ دی ماه منتقل ‌کنید.

همچنین اگر برنامه از پیش تعیین شده دیگری مثل کلاس‌های ورزشی، کلاس‌های دانشگاه، دوره‌های آنلاین، نوبت‌های پزشکی، کلاس موسیقی یا فعالیت‌های این چنینی هم در برنامه شما وجود دارد سعی کنید تمامی این برنامه‌ها را نیز در جدول چشم انداز ماهانه وارد کنید.

با انجام مواردی که گفته شد شما در تمامی روزهای ماه قادر خواهید بود با بررسی این صفحه، دید کلی به برنامه‌ها در روزها و هفته‌های این ماه داشته باشید.

جدیدترین آموزش ها

img

اهداف ماهانه (Monthly Goals)

بخش اهداف ماهانه بر اساس متد بولت ژورنال به منظور هدف‌گذاری بهتر و کامل‌تر دردفتر برنامه ریزی پلند، روبروی بخش چشم‌انداز ماهانه، در حوزه‌های مختلف طراحی شده است.

img

چشم انداز ماهانه (Monthly Log)

بخش چشم انداز ماهانه یکی از صفحات کاربردی و اصلی متد بولت ژورنال است. این بخش همانطور که از اسمش پیداست، چشم انداز کلی از ماه پیش رو به شما ارائه خواهد داد.

img

ردیاب ها

بخش ردیاب ها یکی از بخش های محبوب دفترهای برنامه ریزی است. کاربرد این بخش ، ثبت ، ایجاد تعهد ذهنی به انجام و پس از پایان بازه زمانی مشخص شده ، مرور و در صورت نیاز اصلاح آن است.

img

کلید متد بولت ژورنال

براساس کلید متد بولت ژورنال میتوانید وظایف هر روز خود را دسته بندی و علامت گذاری کنید. استفاده از این علامت ها در بخش چشم انداز روزانه یا هفتگی یعنی خردترین بخش دفتر صورت میگیرد. کلید، در واقع راهنمایی برای بررسی هر یک آیتم های موجود در قسمت روزانه است. در ادامه به معرفی این […]

img

تمرین زندگی در سطح 10 ( Level 10 life )

تمرین زندگی در سطح 10 با یک ارزیابی صادقانه از جایی که هستید آغاز می شود و با درک از جایی که در حوزه های مختلف زندگی خود در حال حاضر ایستاده اید به دنبال راهی برای رسیدن به سطح 10 زندگی شماست.

دیدگاهتان را بنویسید